Ο Δάσκαλος Γου Ουέν Τζουν στον «Μάντι»
Ο Πρόεδρος του Κέντρου Έρευνας Πολεμικών Τεχνών και Πολιτισμού του Τσανγκτσούν [Κιν.: Zhǎngchūn jīng kāi fútú hànxué yánjiū 长春 经开 国学 武道研究会] και Λαοσί, κ. Γου Ουέν Τζουν, επισκέφθηκε το ΚΕΠΟΣΑ Παιανίας, την Παρασκευή 17 Ιουνίου, για να γνωρίσει και να γνωριστεί με τους σπουδαστές, τις σπουδάστριες, τους γονείς και τις οικογένειές τους.
Τον Λαοσί Γου Ουέν Τζουν υποδέχθηκαν ο Πρόεδρος του ΚΕΠΟΣΑ Παιανίας κος Σπυρόπουλος Χρήστος και η Δασκάλα του Κέντρου κα Τσαμουταλίδη Σταματία, μαζί με τα μέλη του Δ.Σ, τους σπουδαστές και τις σπουδάστριες του «Μάντι».
Ο Δάσκαλος Ουέν Τζουν, αφού ευχαρίστησε όλους για την θερμή υποδοχή, μίλησε στους παρευρισκόμενους μαζί με τον δάσκαλο Σι Γιαν Τζουό, για την ιδιαίτερη συνεργασία Ελλάδας – Κίνας και εξήγησε τους λόγους και τα οφέλη που έχει. Το ΕΠΟΚΕΣ, που αντιπροσωπεύει επίσημα το Σαολίν και το ναό Σαολίν στην Ελλάδα, ανοίγει ακόμα μια πύλη, ένα δίαυλο άμεσης συνεργασίας με την Κίνα, στο χώρο του Κουνγκ Φου και μάλιστα σε Ακαδημαϊκό επίπεδο, καθώς το Κέντρο Έρευνας Πολεμικών Τεχνών και Πολιτισμού του Τσανγκτσούν, έχει την στήριξη του Πανεπιστημίου του Τζιλίν και 14 ακόμα εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και ακαδημιών.
Οι Δάσκαλοι του «Μάντι» Σι Χάνγκ Τζι και Σι Μιάο Λιαν ακολουθώντας το εθιμοτυπικό ανταλλαγής δώρων μεταξύ των Ελλήνων Δασκάλων και του κυρίου Ουέν Τζουν, του απένειμαν μία αναμνηστική ασημένια πλακέτα με χαραγμένο το Αλογάκι της Παναγιάς που αποτελεί και το σύμβολο του ΚΕΠΟΣΑ Παιανίας.
Ο Λαοσί Ουέν Τζούν, με την ευκαιρία της προγραμματισμένης επίσκεψης στο Κέντρο Πολιτισμού Σαολίν «Μάντις» της Παιανίας, παρουσίασε ένα τρίωρο σεμινάριο με τη διδασκαλία της παραδοσιακής φόρμας διαγωνισμού, Μπατζι Τσουάν [Κιν.: bā jí xiǎo jià yīlù 八极小架一路].
Το Μπατζί η αλλιώς, το στυλ των Οκτώ Επιθέσεων, έχει σημαντικές επιρροές από το Σαολίν, καθώς ο ιδρυτής του Wu Zhong [Κιν.: wú zhōng 吳鍾 1712 ~ 1802], έμεινε και σπούδασε έξι χρόνια στο ναό Σαολίν,ενώ το Μπατζί Τσουάν διατηρεί ακόμα την μεγάλη του φήμη στην Κίνα και σύμφωνα με την παράδοση, για να διδαχθεί κάποιος Μπάτζι θα πρέπει να γνωρίζει ήδη κάποιο άλλο στυλ.